home Suzuki GSX1100R 1988 Suzuki DR600 1986 Honda NX250 1994 Yamaha YZF750R 1995
DR600 nieuwe veren DR600 uitlaat DR600 stuur, kappen en spiegels DR600 motard project More Power Wiellagers vervangen

Jawel, ik heb mijn motor weer in waarde verdubbeld, een Laser ProDuro (Street Legal). 1 April binnen en gelijk eronder.

 

Heb het wiel er even uitgehaald om de oude uitlaat makkelijker eraf te halen. Staat goed of niet.

 

Effe nog een foto van de achterkant, wreed apparaat.

 

Kon de achterbrug en achterveer ophanging niet langer aanzien en nu het achterwiel er toch al uit lag de rest er ook maar uitgesloopt. Ben even naar de Gamma geweest en daar schuurpapier en hammerite in spuitbus gekocht. Ik ga voor het eerst in mijn leven verf spuiten. Ben benieuwd.

Zo zag het eruit.

 

Na 2 uur schuren en een uurtje spuiten ziet het er nu zo uit.

De veer weer ingebouwd ziet het er zo uit, beter als wat ik net zag onder mijn nieuwe uitlaat.

 

 Even een oude foto van toen ik de veren ging vervangen.

 

Zo ziet het er nu uit. Beter. Ik zie nu pas de rem-stang. Naja volgend weekeind maar weer eens schuren en spuiten.

 

 

 

Hij gaat er steeds mooier uitzien, en hij rijd en start ook steeds beter. Verse benzine en wat regelmatig rijden is toch zeer bevorderlijk voor motorprestaties.

 

 

Ik had nog een oude Laser K1 performance pijp liggen, al 15 jaar. Geprobeerd om deze op het aanpassingsstuk van de pro-duro te schuiven en JaWel het past perfect. Hij maakt een paar geweldige klappen met deze uitlaat. Ik ga me er bijna voor schamen. Ik zei bijna....

Moet je kijken wat voor een motor die uitlaat heeft. Professioneel verankerd met 2 tie-wraps 'als ik het juist spel'.